niedziela, 5 lutego 2017

FIT SZARLOTKA


Składniki:

2 szklanki mąki żytniej (może być orkiszowa, owsiana)
4 jajka
3/4 szklanki oleju
1/2 szklanki miodu
1,5 łyżeczki proszku do pieczenia
5-6 miękkich jabłek
cynamon
2 łyżki płatków owsianych
3 łyżki ksylitolu
garść orzechów włoskich
























Sposób przygotowania:


Jajka, olej i miód wymieszać trzepaczką. 

Dodać mąkę wymieszaną z proszkiem do pieczenia i wymieszać.

Ciasto wylać do foremki wysmarowaną olejem kokosowym lub do blaszki wyłożonej papierem do pieczenia.

Jabłka umyć, obrać, usunąć gniazda nasienne i pokroić w plastry.

Jabłka ułożyć na cieście, posypać cynamonem i ksylitolem.

Na koniec wierzch posypujemy płatkami owsianymi i orzechami.

Pieczemy w 180 stopni C i pieczemy ok. 40-45 minut.


SMACZNEGO!!!

4 komentarze:

  1. Pyszna szarlotka, jak ja dawno nie jadłam ciasta :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie robiłam takiego wypieku z dodatkiem mąki żytniej. :)
    https://jaglusia.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Smaczna i zdrowa- coś dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak tak właśnie takiego przepisu szukałam :)

    OdpowiedzUsuń