ZAPIEKANKI ZE SZPINAKIEM I PIECZARKAMI



Składniki:

4 bułki kajzerki
1 cebula
200g szpinaku mrożonego
150g sera żółtego
100g pieczarek
2 łyżki śmietany 18%
1 łyżka masła
sól
pieprz
SOS KIELECKI KANAPKOWY firmy WSP SPOŁEM






Sposób przygotowania:

Cebulę kroimy w drobną kostkę i podsmażamy na maśle. 

Dodajemy dowolnie pokrojone pieczarki. Smażymy ok. 5 min. 

Następnie dodajemy szpinak i dusimy. Gdy odparuje woda przyprawiamy solą i pieprzem. 

Dodajemy śmietanę i garść startego sera żółtego.

 Wszystko mieszamy do połączenia składników.

Bułki przekrawamy na pół i wydrążamy. Na chwilę wkładamy do piekarnika aby podpiec.

Gdy wyjmiemy z piekarnika nadziewamy farszem, posypując resztą sera i przykrywamy.

Zapiekamy w 180 stopniach C przez 10 minut.




Do przyrządzenia zapiekanek wykorzystałam SOS KIELECKI KANAPKOWY firmy WSP SPOŁEM.

Sos idealnie wpasował się w charakter zapiekanek, nadając im pikantnego smaku z nutą orientu.

Wytworzony jest z bez substancji konserwujących.

Charakteryzuje się kawałkami warzyw i grzybów konserwowych tj. ogórka, cebuli, pieczarek i kopru.

Polecam do różnorodnych kanapek jak i również zapiekanek.



SMACZNEGO!!!

Komentarze

  1. Mniam , pysznie , fajny pomysł, muszę takie zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Akurat u mnie też wczoraj było szpinakowo :) Świetne te zapiekanki, bardzo apetyczne.

    OdpowiedzUsuń
  3. O tej porze nie powinnam do Ciebie zagladac...jesc mi sie zachcialo na widok takich pysznosci :-)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty