RAFFAELLO MOCNO KOKOSOWE



Składniki:

3 szklanki mleka
2 łyżki mąki tortowej
3 łyżki mąki ziemniaczanej
3 żółtka
1 szklanka cukru kryształu
1 op. cukru waniliowego

ponadto:

2 opakowania krakersów (po 180g)
3/4 szklanki likieru kokosowego
200g wiórków kokosowych
100g migdałów w płatkach
1 kostka margaryny


Sposób przygotowania:

W jednej szklance mleka rozrabiamy obie mąki i żółtka. 

Resztę mleka zagotowujemy z cukrem i cukrem waniliowym.

Do gotującego się mleka wlewamy wymieszane żółtka z mąką. Ugotować i odstawić do wystygnięcia.

Margarynę ucieramy z zimnym budyniem na puch.

 Następnie do masy dodajemy wiórka kokosowe i likier kokosowy. 

Miksujemy jeszcze chwilkę.

Blaszkę o wymiarach 23x28 wykładamy papierem do pieczenia.

Na spód układamy warstwę krakersów, na to warstwa kremu i tak do skończenia składników.

Powinny wyjść 4 warstwy ciasta.

Na samej górze posmarować cienko warstwą kremu, posypujemy wiórkami kokosowymi i ozdabiamy migdałami w płatkach.

Gotowe ciasto wkładamy do lodówki na ok. 3h a najlepiej na całą noc.


SMACZNEGO!!!

Komentarze

  1. Uwielbiam, zawsze robiłam bez likieru,ale chyba się skuszę na ten mocniejszy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. ja dodaję adwokat -jest obłędne ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z pewnością jest smakowite również z advokatem. Ja miałam w domowym zasobie likier kokosowy(mojej roboty) i spróbowałam. Jest super!!!;))

      Usuń
  3. Nie musze nawet probowac. Wystarczy, ze poczytam przepis :-)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty